• share
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
  • Patiëntveilig werken met behulp van CRM 2019

    Een CRM (Crisis Resource Management) training maakt je bewust van de menselijke factoren. Centraal in deze training staan de niet-technische vaardigheden (non-technical skills). Denk hierbij aan het doen van aannames (hij zal het wel aan de zaalarts gevraagd hebben) en effectief communiceren (weet je zeker dat je collega je gehoord en begrepen heeft of heb je dat aangenomen?). Je bewust worden van menselijke factoren is stap 1 bij het reduceren van risico’s en het bevorderen van veilige zorg aan patiënten. Daarnaast is het belangrijk dat collega’s elkaar durven aan te spreken op fouten: “to err is human”.

    place Zaandam
    add 6 punten
    euro_symbol € 410.00
    event 05-04-2019 tot 09-04-2019
    access_time 09:00 - 17:00

    * Prijs: € inclusief lunch

    event

    Datum & locatie

    Datum Tijd Locatie
    05-04-2019 t/m 09-04-2019 09:00 - 17:00 Zaandam
    05-04-2019 t/m 09-04-2019 09:00 - 17:00 Zaandam
    description

    Omschrijving

    Doel van de training

    De training is hoofdzakelijk praktisch van aard. Naast een korte theoretische uitleg ligt het accent op scenario onderwijs. Aan het eind van de training ben je in staat om CRM toe te passen in de dagelijkse praktijk.

    Doelgroep

    Zorgprofessionals binnen de acute- en niet acute zorg.

    Inhoud training

    • Kennis maken en het begrijpen en toepassen van de 15 CRM principes;
    • Het belang van CRM voor een veilig zorgproces beargumenteren;
    • Feedback geven en ontvangen;
    • Reflecteren op eigen gedrag en de consequenties daarvan benoemen;
    • De eigen beroepsontwikkeling in kaart brengen en eigen leervragen definiëren.
    business

    Organisatie

    business METS Center
    mail_outline r.lichtveld@metscenter.nl
    place Rembrandtlaan 1c Bilthoven 3723 BG Bilthoven
    keyboard_arrow_up