Helaas, deze cursus is verlopen

De accreditatieperiode voor deze cursus is verstreken. Op onze hoofdpagina kunt u andere beschikbare cursussen vinden.

Effectief en verbindend communiceren – 1

communicereneffectief communicerencommunicatie met patiëntcommunicatie binnen teamcommunicatie methoden
In deze training leer je de basisprincipes van verbindend communiceren kennen en oefen je in het toepassen daarvan met casuïstiek uit je eigen praktijk. Deze principes kunnen helpen om in de communicatie met cliënten, naasten en collega’s stevig te blijven staan en tegelijkertijd in verbinding te blijven met de ander.
396
0-7 Punten
Klaslokaal

Prijzen

Regulier € 396
Kortingen
€ 46
Alleen voor leden

Beroepen

Jeugdzorgwerker
Accreditatie in aanvraag
SKJ
Orthopedagoog-generalist
Accreditatie in aanvraag
SKJ
Pedagoog
Accreditatie in aanvraag
SKJ
Praktijkondersteuner Ouderenzorg (POH-ouderen)
Accreditatie in aanvraag
7 Punten
V&VN
Praktijkverpleegkundige huisartsenzorg (PVH)
Accreditatie in aanvraag
7 Punten
V&VN

Competenties

Communicatie40 %
Maatschappelijk handelen en preventie30 %
Professionaliteit en kwaliteit30 %
Omschrijving

Een cliënt of naaste die boos is omdat de zorg niet naar wens is of een collega die zich herhaaldelijk op het laatste moment ziek meldt terwijl er al onderbezetting is; in de zorg staan de relaties tussen cliënten, naasten en zorgprofessionals regelmatig onder druk. Dit wordt versterkt door de voortdurende veranderingen in de zorg, waarbij gelijkwaardigheid en samenwerking in de relatie met cliënten en naasten steeds belangrijker wordt. Goede communicatie is hierbij van groot belang maar niet altijd eenvoudig.

Reliëf, christelijke vereniging van zorgaanbieders

info@relief.nl
5, Houttuinlaan, A, Woerden, 3447GM