Toesting Communicatie en Samenwerking

communicatiesamenwerkingapotheekApothekers
Deze toetsing richt zich op de evaluatie bij de deelnemer van de competenties Communicatie en Samenwerken. De uitkomsten van de toetsing dienen als spiegelinformatie om het individueel leerproces te sturen. Dit gebeurt door een combinatie van intercollegiale toetsing (intervisie), zelfreflectie, videoassessments, rollenspellen en extern assessment door professionele trainers.
765 - 865
10 Punten
Classroom

Prijzen

Variabel € 765 - 865
Exclusief : BTW
Opmerking : 765,- voor online programma, 865,- voor het fysieke programma

Beroepen

Apotheker
10 Punten
OA
Apotheker - Openbare Farmacie
10 Punten
OA
Omschrijving

De training is opgezet voor Communicatie en Samenwerken met drie doelgroepen:

  1. Patiënt aan de balie
  2. Assistenten (coachen en aanspreken)
  3. Andere zorgspecialisten


  • Voorbereiding m.b.v. interactieve video, u krijgt heldere uitleg en op een beveiligd platform
  • U hoeft geen software te installeren op uw PC
  • Mobiel werkt op een beveiligde app (zowel Android als Apple), installeren via de app-store.
  • De dagprogramma's ziet u hieronder met concrete agenda.


C-insight

info@c-insight.nl
310613736490
89, Bergselaan, b, Rotterdam, 3037BC

Gerelateerde cursussen

PAOFarmacie

Incompany
3
De nascholing Samenwerken in het apotheekteam is bedoeld om de samenwerking binnen het apotheekteam te verbeteren. De nascholing gaat in op de persoonskernmerken en normen en waarden van de apotheekmedewerkers. Het team leert hoe zij tot een duidelijke taakverdeling kunnen komen. Aan het eind van de nascholingen maakt het team afspraken over het geven van feedback, kritiek en complimenten en worden kleine samenwerkingsproblemen besproken.
Op aanvraag

PAOFarmacie

Incompany
3.5
De nascholing Communicatie bij vaccinatie gaat in op verschillende technieken om informatie in te winnen bij de patiënt over zijn zorgen over vaccinaties. U leert hoe u de patiënt op zijn eigen niveau kunt voorlichten over de voordelen van vaccineren. Vervolgens komen methoden aan bod om samen met de patiënt een weloverwogen keuze te maken over het vaccineren.
Op aanvraag

PAOFarmacie

Incompany
6
De nascholing Invloed uitoefenen in de 1e en 2e lijn geeft u inzicht in de doelen en belangen van diverse overleggroepen en de voorwaarden om tot een goede samenwerking te komen. U leert hoe u de relatie met andere zorgverleners kunt bevorderen en hoe u met hen werkbare afspraken kunt maken. Praktijkvoorbeelden laten u zien hoe andere apotheken de samenwerking met 1e en 2e lijn hebben ingevuld.
Op aanvraag

PAOFarmacie

Incompany
10
Dit toetsingsonderwijs voor apothekers is gericht op het verbeteren van uw professionele communicatie. De theoretische kaders voor klantvriendelijkheid, conflicthantering en omgaan met agressie komen aan de orde, evenals methoden voor gedragsverandering. Een groot deel van de nascholing bestaat uit het bespreken van en oefenen met communicatieve uitdagingen uit uw dagelijkse praktijk, waarbij u feedback krijgt van uw collega’s en trainer. Door het volgen van deze nascholing voldoet u in een keer aan de eis voor toetsing voor de herregistratie als openbaar apotheker-specialist.
Op aanvraag

Stichting Bedrijfsfonds Apotheken

Incompany
2.5
Uitgiftegesprekken voer je iedere dag. Soms verloopt zo’n gesprek geheel naar wens, soms minder. Hoe kun je je uitgiftegesprek zo voeren dat de cliënt zich begrepen voelt, jullie samen de zorgvraag hebben achterhaald en hij zijn geneesmiddelen op een juiste manier gebruikt?
€ 195

PAOFarmacie

Incompany
3
Het gesprek aan de balie heeft zich de laatste jaren steeds verder ontwikkeld tot een tweegesprek tussen patiënt en zorgverlener. In plaats van een gesprek waar algemeen informatie en advies wordt gegeven, wordt het nu een gesprek op maat aansluitend op de kennis, vragen en zorgen van de patiënt aangevuld met de benodigde informatie om het geneesmiddel veilig te gebruiken. Dit komt ook tot uiting in de laatste richtlijn consultvoering.
Op aanvraag

Stichting Bedrijfsfonds Apotheken

Incompany
5
Ziekte en medicijngebruik zijn heel persoonlijk. Daarom is het belangrijk dat je in de apotheek zorgvuldig omgaat met privacy.
€ 120

Stichting Bedrijfsfonds Apotheken

Incompany
5
In deze cursus gaan we in op de rol die jij bij cliënten met darmproblemen, chronische darmontstekingen en darmkanker in de apotheek kunt spelen.
€ 195
27 May
May
09:00
€ 500

SimFlying

Classroom
SimFlying
5-7
Neem de lessen uit de luchtvaart mee in de zorg
Crew Resource Management (CRM) is een concept dat oorspronkelijk uit de luchtvaart komt, waar effectieve communicatie en samenwerking al decennialang worden ontwikkeld. Om deze lessen uit de luchtvaart toe te passen in de zorg heeft SimFlying een unieke, geaccrediteerde CRM nascholing ontwikkeld.
€ 500
19 Sep
Sep
09:30

VvAA

Classroom
VvAA Utrecht
6
Stuur uw maatschap of vakgroep op een efficiënte en plezierige wijze aan.
In deze training, die door cursisten met een 8,6 beoordeeld wordt, leert u hoe u de maatschap of vakgroep op een efficiënte en plezierige wijze kunt aansturen en managen. De training heeft een praktische en interactieve insteek en biedt volop ruimte voor uw eigen vraagstukken.
€ 845