Patiëntgericht omgaan met claimende of eisende patiënten

patiëntgerichte communicatiepatiëntgericht communicerenpatient

Herken je deze uitspraken? ‘Ik wil graag een verwijzing naar een echte dokter in het ziekenhuis’; ‘U kent mij, ik bel anders nooit, maar nu moet ik toch echt vandaag gezien worden’; ‘Mijn kind heeft al een dag koorts; de dokter moet langskomen’; ‘Er moet nu iets gebeuren. Zo gaat het niet langer met moeder’. Hoe daarmee op assertieve en toch patiëntvriendelijke manier om te gaan leer je in deze cursus.

21 nov. 2024
17:30 - 21:00
181.25
3 Punten
Nascholing
Physical course - single

Prijzen

Regulier € 181.25
Kortingen
€ 36.25
Alleen voor leden

Datum en locatie

21 nov. 2024
17:30
21:00
Dalplein 61, 3762BN, Soest
Vol
13 feb. 2025
17:30
21:00
Dalplein 61, 3762BN, Soest

Beroepen

Doktersassistent
3 Punten
CADD
Triagist
3 Punten
CADD
Omschrijving

Herken je deze uitspraken?


‘Ik wil graag een verwijzing naar een echte dokter in het ziekenhuis’

‘U kent mij, ik bel anders nooit, maar nu moet ik toch echt vandaag gezien worden’

‘Mijn kind heeft al een dag koorts; de dokter moet langskomen’

‘Er moet nu iets gebeuren. Zo gaat het niet langer met moeder’


Hoe daarmee op assertieve en toch patiëntvriendelijke manier om te gaan leer je in deze cursus.

Door wat handige tips zal het contact na deze training soepeler verlopen en leer je onder meer op een goede manier grenzen te stellen en afspraken te maken.

Federatie WDH Midden-Nederland

info@wdhmn.nl
61, Dalplein, Soest, 3762BN