๐— ๐—ฎ๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฐ๐—น๐—ฎ๐˜€๐˜€ ๐—ž๐—น๐—ถ๐—ป๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต ๐—ฅ๐—ฒ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป ๐—ถ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ผ๐˜‚๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐˜‡๐—ผ๐—ฟ๐—ด

Versterk de klinische redeneervaardigheden van jezelf of je medewerkers met onze interactieve en praktijkgerichte masterclass, speciaal ontwikkeld voor zorgprofessionals in de ouderenzorg.
ouderenzorgklinisch redenerenverstandelijke beperkingAgogisch medewerkers MBO/HBOverpleegkundigeverzorgendemasterclass

Voor verpleegkundigen, verzorgenden IG, agogische medewerkers en andere zorgprofessionals die hun klinische redeneervaardigheden in de ouderenzorg en bij ouderen met een verstandelijke beperking willen aanscherpen.

15 jan. 2025
13:00 - 17:00
95
7 Punten
Fysieke bijeenkomst
Physical course - single

Prijzen

Regulier โ‚ฌ 95
Inclusief : e-learning, accreditatiepunten
Opmerking :vrijgesteld van BTW

Datum en locatie

15 jan. 2025
13:00
17:00
Poststraat 1, 6135KR, Sittard

Beroepen

Praktijkondersteuner Ouderenzorg (POH-ouderen)
05 Jul 2024
04 Jul 2025
7 Punten
V&VN
Praktijkverpleegkundige huisartsenzorg (PVH)
05 Jul 2024
04 Jul 2025
7 Punten
V&VN
Verpleegkundig specialist algemene gezondheidszorg
05 Jul 2024
04 Jul 2025
7 Punten
V&VN
Verpleegkundig specialist chronische zorg bij som. aandoeningen
05 Jul 2024
04 Jul 2025
7 Punten
V&VN
Verpleegkundig specialist geestelijke gezondheidszorg
05 Jul 2024
04 Jul 2025
7 Punten
V&VN

Competenties

Samenwerken 20 %
Kennis en wetenschap 60 %
Communicatie 20 %
Omschrijving

In het kader van โ€œDe ouder wordende cliรซntโ€ en "Ouderen met een verstandelijke beperking" laten we zorgverleners kennismaken met de basisvaardigheden van klinisch redeneren binnen deze categorie zorgvragers.

Klinisch redeneren is een continu proces, waarbij het gaat om risico-inschatting, vroegsignalering, probleemherkenning, interventie en monitoring. Daarmee gaat het bij klinisch redeneren om de vaardigheid de eigen observaties en interpretaties te koppelen aan medische kennis (fysiologie, anatomie, pathologie, farmacologie).

In de Masterclass wordt deze kennis methodisch toegepast in verschillende cliรซnt situaties en settings.


โ€œHet vergaren van relevante informatie over de gezondheidstoestand van een zorgvrager, het effectief kunnen analyseren van deze informatie en het nemen van weloverwogen beslissingen in samenspraak met de zorgvrager en/of zijn naasten, zijn activiteiten die cruciaal zijn voor het geven van optimale zorg.โ€


EDU-line

Dรฉ opleider voor mensen in de zorg. De zorg is voortdurend aan verandering onderhevig. Nieuwe inzichten, kennis, technieken en vaardigheden volgen elkaar in rap tempo op. Ben je zorgprofessional en wil je je kennis op peil brengen en houden, verdiepen of verbreden? Bij ons vind je cursussen en trainingen die aansluiten bij je leerbehoefte. ****Onze sterke punten:โ€”โ€”>> **Persoonlijk** Hoe persoonlijk is persoonlijk? Voor ons betekent dit onder andere: bereikbaar zijn, korte lijntjes, een goed gesprek voeren, oprechte interesse en grote betrokkenheid tonen, een gedegen advies geven en maatwerk leveren. **Op maat** Maatwerk leveren is wat ons betreft essentieel. Alleen daarmee raak je de deelnemer en kan het geleerde beklijven. Een cursus of training wordt door ons steeds aangepast aan de context waarin gewerkt wordt. **Snel** Wij stellen alles in het werk om vragen nog dezelfde dag te beantwoorden. Cursussen en trainingen kunnen in de meeste gevallen binnen 1 ร  2 weken worden uitgevoerd. **Trainers** Onze trainers zijn professionals met passie voor zorg en leren. Met veel kennis en ervaring en groot enthousiasme om deze te delen met cursisten, weten zij een training leuk, leerzaam en interactief te maken. **Professioneel** Professioneel is in onze beleving het continue bezig zijn met ons vak: onderwijsproducten voor zorgprofessionals ontwikkelen, organiseren en uitvoeren. Daarbij halen we zoveel mogelijk uit onszelf en stellen ons open voor feedback. **Passie voor het vak** Onze passie ligt in het helpen van mensen bij hun persoonlijke/professionele ontwikkeling en om noodzakelijke veranderingen zelf in gang te zetten, vast te houden en uiteindelijk te borgen. Vooral het stimuleren om te leren vanuit een intrinsieke motivatie en niet vanuit een houding: โ€œWe doen het omdat het moet of omdat we het altijd zo dedenโ€, is daarbij een belangrijke drijfveer.
info@edu-line.nl
0462077039
1, Poststraat, Sittard, 6135KR