This course is expired

Taal is maar een deel van het totaal – deel 2b

Logopedisch expliciet leren
logopedielogopedische behandelinglogopedistenneurologischneurologopedisten

Een praktische cursus voor neurologopedisten over het toepassen van expliciet leren (toepassing van cyclisch leerproces) in een neurologische, logopedische behandeling Het is duidelijk bedoeld als een ervaringsgerichte cursus. Er is ruimte voor inbreng van casuïstiek en veel tijd/aandacht voor reflectie op je eigen kijk op het logopedisch handelen. Je stuurt na elke cursusdag je casus met videofragment op met daarin verwerkt de nieuwgeleerde punten. Na dag 3 volgt zo de eindcasus.

27 jan. 2025
09:00 - 17:00
895
In Request
Webinar
Physical course - single

Prices

Regular € 895

Date and Location

27 jan. 2025
09:00
13 mrt. 2025
17:00
Sint Cornelisstraat 23, 5827AJ, Vortum-Mullem

Professions

Diëtist
Accreditation in request
ADAP
Ergotherapeut
Accreditation in request
ADAP
Huidtherapeut
Accreditation in request
ADAP
Logopedist
Accreditation in request
ADAP
Medisch Beeldvormings- en Bestralingsdeskundige (MBB'er)
Accreditation in request
ADAP

Speakers

Joyce Walter

Docent

Maya de Graaf

Docent

Goals

Met deze cursus krijg je:

kennis over en inzicht in de procedurele diagnostiek
kennis over de verschillende soorten van foutloos (impliciet) leren
kennis over de verschillende leerstadia (Symour – Wellens en Capparo – Ranka)
inzicht in de opbouw van een impliciet leerproces
inzicht in wanneer en hoe procedurele informatie toe te voegen
kennis andere factoren die invloed hebben op je therapie en welke impact deze hebben
veel momenten om het geleerde praktisch om te zetten aan de hand van je eigen casus
Description

Een praktische cursus voor neurologopedisten over het toepassen van foutloos (impliciet) leren in een neurologische, logopedische behandeling

  • Wanneer pas je een foutloos leerproces toe, wanneer is het een passende manier van leren?
  • Hoe bekijk je precies het proces dat je met foutloos leren aan wilt gaan pakken (procedurele diagnostiek)?
  • Hoe bouw je een behandelproces waarbij je foutloos leren wilt toepassen op?
  • Waar, wanneer en hoe voeg je informatie toe, zodat het uitvoeren van het behandelproces ook echt foutloos verloopt?
  • Hoe geef je zo’n leer/behandelproces praktisch vorm?


Doelgroep: logopedisten die actief werken met cliënten met neurologische problematiek.

Pure Communicatie

info@purecommunicatie.nl
0773872840
12, Kazernestraat, Venlo-Blerick, 5928NL