Te koop cosmetische ingrepen
Voor (online) marketing van cosmetische zorg zijn regels. Ken jij deze regels en weet jij wat wel en niet mag? In dit Webinar legt dr. Anne-Mette Hermans uit wat wel en niet mag online. En hoe jij marketing ethisch en verantwoord kunt insteken.Prijzen
Beroepen
Wat mag wel en niet bij het (online) marketen van cosmetische zorg?
Je hoeft Facebook of Instagram maar te openen en je ziet het; reclame voor cosmetische zorg. Het ene resultaat nog beter dan het andere. En mogelijk maak jij zelf ook reclame voor bepaalde zorg. Maar ben jij je voldoende bewust van de regels omtrent deze (online) marketing? En wat vind je van bepaalde uitspraken?
In dit webinar
- Krijg je een overzicht van hoe cosmetische zorg momenteel in Nederland online geadverteerd worden.
- Krijg je een overzicht van wat consumenten het meest relevant vinden in marketing door cosmetische klinieken.
- Leer je wat de Code medische Cosmetische Behandelingen (CCBA) inhoudt. En wat je wel en niet mag bij het adverteren van cosmetische zorg.
- Ga je aan de slag met het kritisch evalueren van reclame-uitingen van cosmetische klinieken.
- Ontwikkel jij zelf interessante, maar bovenal ook ethische, marketing.
Dr. Anne-Mette Hermans is Assistant Professor in Beauty, Health, and Wellbeing at Tilburg University.
Anne-Mette: “Dit Webinar is geschikt voor iedereen die iets met cosmetische zorg te maken heeft, aangezien alle aanbieders toch ook in contact komen met de marketingkant (zowel het zien als ontwikkelen). Ik vind het belangrijk dat de marketing voor cosmetische zorg ethisch verantwoord is en dat we daar met zijn allen kritisch naar kijken. Wat mag wel en niet en waarom is dit zo?”