• share
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
  • Adequate Interactie met Cliënten en Patiënten

    In samenwerking met De Bedrijfshaptonoom is de ééndaagse training Adequate Interactie met cliënten en patiënten ontwikkeld.

    De training is bedoeld voor zorgprofessionals, paramedici en artsen.


    Na afloop van deze training hebt u inzicht in uw eigen gedrags- en communicatie stijl. U kent het effect dat deze stijl heeft op uw relatie met cliënten en patiënten. U hebt na deze dag tevens aan den lijve ervaren -vanuit de haptonomie- wat de effecten zijn die anderen op u hebben. Communicatie verbeteren en de regie hebben over de communicatie, betekent de behandelrelatie versterken en de behandeleffectiviteit vergroten.

    Voorafgaande aan de training krijgt u een link toegestuurd voor het invullen van uw eigen DISC profiel, zodat we een training op maat kunnen aanbieden.

    add 6.0 punten
    euro_symbol € 335.00
    access_time 09:00 - 17:00

    € Investering: € 260,- voor de trainingsdag, plus € 75,- voor uw persoonlijke DISC profiel

    event

    Datum & locatie

    Datum Tijd Locatie
    01-04-2020 09:00 - 17:00 Groningen
    23-04-2020 09:00 - 17:00 Amsterdam
    23-09-2020 09:00 - 17:00 's-Hertogenbosch
    14-10-2020 09:00 - 17:00 Utrecht
    18-11-2020 09:00 - 17:00 Amsterdam
    description

    Omschrijving

    Inhoud: Na afloop van deze training hebben de deelnemers inzicht in hun eigen gedrags- en communicatie stijl. zij kennen het effect dat deze stijl heeft op hun relatie met cliënten en patiënten. Na deze dag hebben de deelnemers tevens aan den lijve ervaren -vanuit de haptonomie- wat de effecten zijn die anderen op hen hebben en hoe zij daar adequaat op kunnen reageren.


    De cursus draagt bij aan een professionele attitude vanuit de CanMEDS. De training valt binnen het competentiedomein Communicatie van de CanMEDS. De training biedt ruimte voor reflectie op eigen professioneel handelen vanuit het eigen persoonlijkheidsprofiel. 

    gps_fixed

    Leerdoelen

    1. Deelnemers kunnen hun eigen communicatiestijl beschrijven en herkennen in werksituaties
    2. Deelnemers kunnen hun voorkeurs gedragstijl in werksituaties beschrijven en herkennen en deze bewust inzetten om tot een adequate interactie met hun cliënten en patienten te komen
    3. Deelnemers zijn in staat het effect dat gedrag van anderen op hen heeft te verwoorden en om te zetten in een adequate reactie 
    4. Deelnemers kunnen duiden wat de relatie is tussen hun handelingsverlegenheid en hun persoonlijke communicatie en gedragsstijl


    business

    Organisatie

    business Wizdom i.s.m. Haptonomie Pigmans
    mail_outline moniquedewijk@gmail.com
    place Surinamestraat, 22 9715 PV Groningen
    keyboard_arrow_up