• share
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
  • Training Crucial Conversations; vaardigheden voor gesprekken die er echt toe doen.

    Een cruciaal gesprek is een gesprek met een hoog belang, tegenstrijdige meningen, waarbij de emoties kunnen oplopen. Wanneer er binnen een organisatie cruciale gesprekken worden vermeden, omdat emoties hoog oplopen of de meningen uiteen lopen, dan leidt dit vaak tot een verslechtering van de resultaten en of de relaties. Gedurende de training Crucial Conversations leert u in twee dagen een open dialoog te voeren omtrent risicovolle, emotionele en belangrijke onderwerpen op elk niveau binnen uw organisatie. Naast het aangaan van het gesprek leert u deze in goede banen te leiden waardoor er betere (gezamenlijke) resultaten worden bereikt en relaties worden versterkt.

    add 12.0 punten
    euro_symbol € 995.00
    access_time 09:00 - 17:00

    € totale investering training 995 ex btw , incl lespakket (t.w.v. 225) Er is geen sprake van inschrijfgeld.

    event

    Datum & locatie

    Datum Tijd Locatie
    07-10-2019 t/m 08-10-2019 09:00 - 17:00 Almelo
    01-11-2019 t/m 02-11-2019 09:00 - 17:00 Capelle aan den IJssel
    05-11-2019 t/m 06-11-2019 09:00 - 17:00 Ridderkerk
    11-11-2019 t/m 12-11-2019 09:00 - 17:00 Almelo
    19-11-2019 t/m 20-11-2019 09:00 - 17:00 Zwolle
    26-11-2019 t/m 27-11-2019 09:00 - 17:00 Utrecht
    21-01-2020 t/m 22-01-2020 09:00 - 17:00 Soest
    17-02-2020 t/m 18-02-2020 09:00 - 17:00 Eindhoven
    17-03-2020 t/m 18-03-2020 09:00 - 17:00 Utrecht
    07-04-2020 t/m 08-04-2020 09:00 - 17:00 Amsterdam
    12-05-2020 t/m 13-05-2020 09:00 - 17:00 Ridderkerk
    26-05-2020 t/m 27-05-2020 09:00 - 17:00 Zwolle
    16-06-2020 t/m 17-06-2020 09:00 - 17:00 Utrecht
    01-07-2020 t/m 02-07-2020 09:00 - 17:00 Apeldoorn
    description

    Omschrijving

    Crucial Conversations is ontstaan uit 30 jaar onderzoek. Dit heeft geleid tot een praktisch en toepasbaar model, bestaande uit 9 afzonderlijke vaardigheden. De vaardigheden zijn los van elkaar al bijzonder nuttig, waarmee u het persoonlijk functioneren meteen kunt versterken. Wie chronologisch het geheel van de 9 vaardigheden kan toepassen gaat een enorme slag in effectiviteit, samenwerking en relatieopbouw maken.

    De eerste vier vaardigheden zijn gericht op uzelf; wat wilt u nu écht met de situatie, wat is uw communicatiepatroon, welk beeld van de werkelijkheid heeft u en met welke intenties pakt u het gesprek aan?


    De volgend vier vaardigheden focussen zich op de ander; creëer veiligheid, leer luisteren en reageren en leer een oplossingsgerichte dialoog aan te gaan. De negende is een bijzondere vaardigheid: actie! Hoe rond u een positieve crucial conversation af, met heldere afspraken. Tenslotte moet het leiden tot zichtbare resultaten.


    Zoals u heeft kunnen lezen, passen vele organisaties wereldwijd de bovenstaande vaardigheden toe. Wij geven u een indruk van ons werk aan de hand van ervaringen van deelnemers en resultaten van organisaties.

    gps_fixed

    Leerdoelen

    Het leerdoel van de training Crucial Conversations is het ontwikkelen van vaardigheden die leiden tot het beter functioneren van de deelnemers als individu, als team én als organisatie.

    - De deelnemer leert overtuigend te spreken, zonder daarbij dwingend over te komen.

    - De deelnemer leert teamwork te stimuleren, met als gevolg dat het beslissingsproces binnen het team en de organisatie beter verloopt.

    - De deelnemer leert te bouwen aan acceptatie en vertrouwen. Dit, in plaats van weerstand te bieden.

    - De deelnemer leert meningsverschillen op te lossen, zowel op individueel als teamniveau.

    business

    Organisatie

    business VitalTalent B.V.
    mail_outline info@vitalsmarts.nl
    place Oude Nieuwveenseweg 113B 2441 CT Nieuwveen
    keyboard_arrow_up