Ambulance Masterclass, verpleegkundigen 2025
Ambulance Masterclass bestaat uit een groep enthousiaste ambulanceverpleegkundigen, die zich verantwoordelijk voelt om een verdiepende masterclass te organiseren voor ambulancehulpverleners. Wij bieden hen een meerdaagse masterclass, waarin medische professionals en inhoudsdeskundigen op een hoog niveau interactieve scholing verzorgen.Prijzen
Datum en locatie
Beroepen
Competenties
Sprekers
Oscar Francissen
PA Ambulancezorg
Winfried van der Groot
Docent Acute hulpverlening hogeschool Rotterdam, Ambulance- en MMT-verpleegkundige
Maartje Smits
Physician assistant SEH
Inge van Eck
Forensisch arts KNMG bij GGD Hollands Noorden
Ruud Eijk
Kinderanesthesioloog, MMT-arts
Ambulance Masterclass bestaat uit een groep enthousiaste ambulanceverpleegkundigen, die zich verantwoordelijk voelt om een verdiepende masterclass te organiseren voor ambulancehulpverleners. Wij bieden hen een meerdaagse masterclass, waarin medische professionals en inhoudsdeskundigen op een hoog niveau interactieve scholing verzorgen.
De deelnemers bereiden zich met opdrachten voor op de masterclass en zullen vervolgens – middels actieve werkvormen – bestaande competenties verankeren en nieuwe competenties ontwikkelen. Van onze deelnemers wordt verwacht dat zij kennis meebrengen om te delen. Maar vooral dat zij nieuwe kennis en vaardigheden mogen opdoen. De sociaal-constructivistische leertheorie staat hierbij centraal, waarbij per leerdoel gestreefd wordt naar analyseren en evalueren conform de taxonomie van Bloom.
Naast het inhoudelijke programma vinden wij het erg belangrijk om in een ontspannen sociale omgeving actief te kunnen leren: een unieke ontspannen locatie moet aansluiten op het bijzondere programma. Om die reden wordt er ook gezorgd voor sociale elementen, opdat het leerrendement hierdoor vergroot.
Ambulance Masterclass heeft drie doelstellingen opgesteld naar aanleiding van onze missie en visie:
- Aan het einde van een masterclass heeft de deelnemer een uniek programma doorlopen waarbij concrete leerdoelen behaald zijn.
- De deelnemer heeft voldoende ontspannen en sociale momenten ervaren gedurende de masterclass waarmee het leerrendement is vergroot.
- De sprekers op de masterclass zijn zeer goed onderlegd om zowel vakinhoudelijk als didactisch vaardig het programma vorm te geven.