Triage en communicatie
Iedereen communiceert vanuit zijn eigen ervaring en referentietiekader. Bij triage mag het niet uitmaken welke triagist de telefoon aannneemt. Het beeld moet eenduidig zijn en op basis van objectieve informatie gevormd zijn, zonder oordeel, mening of aaname. De uitkomst (urgentie) zou steeds hetzelfde moeten zijn. Dit vraag om efficiënte en effectieve communicatie.70
2 Punten
E-learning
Prijzen
Regulier € 70
Beroepen
Doktersassistent
2 Punten
CADD
Triagist
2 Punten
CADD
Omschrijving
In deze cursus leer je op welke manier je het beste kunt communiceren tijdens een triagegesprek en welke principes van communicatie je hierbij kunnen helpen. Daarnaast oefen je met het toepassen van de theorie in casussen.
SDB groep
Gerelateerde cursussen
22 May
May
10:00
€ 860
19 Nov
Nov
13:00
€ 299
Nederlandse Vereniging van Doktersassistenten
€ 299