Masterclass Functioneringsgerichte aanspraak hulpmiddelenzorg (FGA+)
Heb jij de training Functioneringsgerichte aanspraak hulpmiddelenzorg gevolgd en al ervaring opgedaan met deze manier van werken? Dan is deze masterclass het perfecte vervolg om je verder te specialiseren in het indicatieproces rond complexe situaties. Zo leer je ook bij de complexe aanvragen het juiste hulpmiddel voor je cliënt te indiceren, met heldere communicatie en een vlot aanvraag- en declaratieproces. En daarmee ben jij dé inhoudelijk-deskundige in jouw team!Prijzen
Datum en locatie
Beroepen
Competenties
Heb jij de training Functioneringsgerichte aanspraak hulpmiddelenzorg gevolgd en al ervaring opgedaan met deze manier van werken? Dan is deze masterclass het perfecte vervolg om je verder te specialiseren in het aanvraagproces rond complexe situaties. Zo leer je ook bij de complexe aanvragen het juiste hulpmiddel voor je cliënt te indiceren, met heldere communicatie en een vlot aanvraag- en declaratieproces. En daarmee ben jij dé inhoudelijk-deskundige in jouw team!
Over deze masterclass
Deze masterclass is een praktische verdieping op de training Functioneringsgerichte aanspraak hulpmiddelenzorg. In de masterclass werken we gericht met casussen die jij zelf inbrengt vanuit jouw dagelijkse praktijk. Omdat we in kleine groepen werken, met eigen casuïstiek, leer je heel gericht de theorie van FGA toe te passen in jouw dagelijkse werk als indiceerder.
Wat beheers je na deze masterclass?
Na het volgen van deze masterclass ben jij in staat:
• Om het proces van zowel een eenvoudig als een complex hulpmiddel functioneringsgericht te doorlopen, met minimale communicatie met het zorgkantoor, zorgverzekeraar en/of gemeente.
• Om op te treden als expert binnen jouw team, voor het behandelen van complexe casuïstiek.
Wat leveren deze vaardigheden op?
• Met jouw nieuwe vaardigheden breng je meer expertise in jouw team, waardoor ook zij kunnen bijdrage aan het sneller realiseren van het best passende hulpmiddel voor jullie cliënten.
• Vlottere behandeling van casussen, met minder overbodige communicatie. En dat zorgt voor minder frustratie en meer werkplezier