• share
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
  • Marketing in de Zorg

    In onze dynamische zorgwereld wordt marketing steeds complexer en wordt het belangrijker om jouw klanten aan je organisatie te binden. Klantgerichtheid is een belangrijke driver van de waardering van een zorginstelling. Naast goede zorg zijn inlevingsvermogen en communicatie invloedrijke factoren in de wijze waarop de patiënt zich klant voelt. Tijdens deze opleiding leer je van buiten naar binnen te kijken, het belang van ‘branding’ en high performance marketingstrategieën. Weet waar de klantbehoeften liggen en speel in op behoeften en nieuwe kansen in de markt!


    Deze opleiding gaat over de digitale revolutie, over nieuwsgierigheid, over perceptie, geloof en over vragen stellen. Met korte inleidingen en interactieve colleges met discussie. Korte cases en een grote eigen case om jouw kennis over het nieuwe marketing op een hoger peil te brengen.

    • Je bent in korte tijd op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen in de gezondheidszorg en hoe deze inwerken op het marketingdomein

    • Je leert nieuwe marketingstrategieën en kan deze toepassen op jouw eigen situatie

    • Je werkt je eigen plan uit om de positie van jouw zorgorganisatie in de markt te versterken

    • Je leert aan de hand van cases de aangeboden theorie te vertalen naar de praktijk

    place Zeist
    add 40.0 punten
    euro_symbol € 4,250.00

    € BTW vrijgesteld

    event

    Datum & locatie

    Datum Tijd Locatie
    03-03-2020 t/m 23-06-2020 Onbekend Zeist
    business

    Organisatie

    business VvAA groep b.v. /Opleidingen & Teamcoaching B.V.
    mail_outline a.hoek@vvaa.nl
    place Orteliuslaan 750 3528 BB Utrecht

    Als collectief van ruim 123.000 zorgverleners, is VvAA de stem en steun van zorgverlenend Nederland. We laten de stem van zorgverleners horen op zorgbrede thema’s als vermindering van bureaucratie. Met kennis, diensten en advies bieden we ondersteuning, voor en door zorgverleners.

    keyboard_arrow_up