• share
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
  • Gezondheidsrecht - Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg - Wkkgz (ha)

    De overheid wil middels de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) waarborgen dat zorgvragers op goede zorg en op een goede, snelle en laagdrempelige afhandeling van klachten en geschillen kunnen vertrouwen. De Wkkgz is op 1 januari 2016 ingegaan. (Bron: IGZ, 2016)  


    ​Doelgroep:

    Deze e-learning is bedoeld voor zorgverleners die vallen onder de Wkkgz en is aangevuld met extra casuïstiek voor de huisartsenpraktijk.

    laptop E-learning
    add 2.0 punten
    euro_symbol € 58.70

    list

    Programma

    De e-learning is opgebouwd uit de volgende onderdelen:


    •  Test uw kennis (met studieadvies)
    • Voorwoord 
    • Theorie (met casuïstiek)
    •  Extra verdiepende casuïstiek, die helpen om de kennis van de Wkkgz te vertalen naar de Huisartsenpraktijk situatie 

    De cursist kan zelf kiezen welke onderdelen hij doorloopt en in welke volgorde hij dat doet.

    gps_fixed

    Leerdoelen

    Doel:

    Na het doorlopen van de e-learning heeft de cursist kennis opgedaan van zijn rechten en plichten binnen de wet- en regelgeving van de Wkkgz.

    business

    Organisatie

    business The Competence Group
    )
    phone 0302565625
    mail_outline info@huisartspraktijk.nl
    place Lorentzlaan 3 3401 MK IJsselstein

    eHuisartspraktijk biedt praktijkgerichte, geaccrediteerde nascholing in de vorm van e-learning en blended learning. Ideaal voor praktijkmedewerkers die optimale zorg willen combineren met actuele kennis.

    keyboard_arrow_up