Deze cursus is verlopen.

  • share
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
  • Masterclass Patiëntgerichte zorg

    Iedereen heeft het erover. Sommige organisaties doen het al, sommigen zeggen dat ze het doen en de meeste organisaties denken dat ze het doen, de patiënt centraal stellen en patiëntgerichte zorg bieden. Maar wat het nou precies is, welke veranderingen in handelen én denken daarvoor nodig zijn en of het eigenlijk wel mogelijk is? Op die vraag blijven de meeste zorgorganisaties het antwoord schuldig…


    Let op: Aantal accreditatiepunten voor 2019 onder voorbehoud, in 2018 was deze masterclass geaccrediteerd met 12 punten.


    place Breukelen
    add 12 punten
    euro_symbol € 2,399.00
    event 11-10-2017 tot 07-02-2019
    access_time 09:15 - 17:30

    € inclusief overnachting en deelnamecertificaat

    event

    Datum & locatie

    Datum Tijd Locatie
    11-10-2017 t/m 12-10-2017 09:15 - 17:30 Breukelen
    04-04-2018 t/m 05-04-2018 09:15 - 17:30 Breukelen
    06-02-2019 t/m 07-02-2019 09:15 - 15:30 Breukelen
    description

    Omschrijving

    De zorg kan op dit gebied veel leren van de hotelbranche. Door een unieke samenwerking tussen Zorgvisie, Nyenrode business Universiteit en Hotel Management School Maastricht bieden wij u de mogelijkheid om ‘de patiënt centraal stellen’ in praktijk te brengen. Hoe kunt u zich als zorgprofessional inleven in de wensen en behoeften van de klant, uw patiënt? Waarom is dit zo belangrijk? En hoe kunt u nóg servicegerichter worden en zorgen voor een zo prettig mogelijk verblijf voor uw patiënt in uw zorginstelling?

    gps_fixed

    Leerdoelen

    • U ontvangt nieuwe inzichten die u een andere kijk op zorg in het algemeen en soms ook specifiek op uw eigen organisatie geven.
    • U ontdekt waar de touchpoints in uw organisatie liggen en wat deze ‘momenten van de waarheid’ betekenen in de ogen van uw patiënt of cliënt.
    • U ontwikkelt een eigentijdse visie op patiëntgerichte zorg, specifiek toegepast op uw eigen organisatie, waarbij u direct inzicht heeft in wat deze visie voor de organisatie van de zorg betekent.
    business

    Organisatie

    business Springer Media, Events Gezondheidszorg
    mail_outline manouk.mens@bsl.nl
    place Walmolen 1 3994 DL Houten
    keyboard_arrow_up