In gesprek met de patiënt

vaardighedencommunicatiegesprekpartnerinzichtklantCliëntensituatie
Deze cursus helpt je om je inzicht en vaardigheden op het gebied van communicatie tussen jou en je gesprekspartner te vergroten, zodat je op een ontspannen en effectieve manier cliënten in de apotheek te woord kunt staan.
375
8 Punten
Incompany

Prijzen

Regulier € 375

Beroepen

Apothekersassistent
8 Punten
SANA
Farmaceutisch Consulent
8 Punten
SANA
Omschrijving

Begrijpen wat de behoefte is van de patiënt. Inzicht hebben in de communicatiestijl van jezelf en die van de ander. Eenvoudig omgaan met lastige gesprekssituaties door het toepassen van oosterse ‘vechtkunst’. Gemakkelijk kunnen schakelen van het ene gespreksniveau naar het andere, zodat de cliënt zich begrepen voelt en jij als apotheekmedewerker je doel bereikt. 

Een tevreden patiënt en een tevreden apotheekmedewerker, dat zijn de twee belangrijkste succesfactoren voor een apotheek!


Deze cursus helpt je om je inzicht en vaardigheden op het gebied van communicatie tussen jou en je gesprekspartner te vergroten, zodat je op een ontspannen en effectieve manier cliënten in de apotheek te woord kunt staan.

Stichting Bedrijfsfonds Apotheken

servicedesk@sbaweb.nl
0306008520
22, Fultonbaan, Nieuwegein, 3439NE