Incompany: De Gastvrije Praktijk
Door uw patiënt als klant te verwelkomen en te bejegenen, verandert u de sfeer in uw praktijk en kunt u met meer plezier werken. Stem uw werkwijze beter af op de behoefte van de patiënten, weet u wat de patiënten van uw dienstverlening verwachten? De patiënten kunnen heel goed oordelen over de toegankelijkheid van uw praktijk en de bejegening.
Prijzen
Beroepen
In deze workshop leert u zich in te leven in de positie van uw patiënten.
Helma Westerhof van PQ consult heeft veel ervaring met de scholing van huisartsen en hun assistenten als het gaat om een "andere manier van werken in de praktijk", die je bovendien veel voldoening kan schenken.
Eén van de onderwerpen die de gastvrijheid in uw praktijk bepalen, is de inrichting.
Tijdens de cursus heeft u de gelegenheid om naar foto's uit uw eigen praktijk te kijken. U mailt een aantal foto's van uw praktijk.
Het kan een foto zijn van de entree, de balie/receptie, eventuele bewegwijzering, wachtkamer en een of meer spreekkamers. Liefst max. 5 per praktijk.
Denk aan foto's van situaties in uw praktijk die u misschien anders wilt of juist geslaagd vindt.
Dit vonden de deelnemers in 2021 van deze nascholing:
- Veel praktisch tips die goed toepasbaar zijn
- Interactieve nascholing
- Zeer informatief
COMPETENTIES
Communicatie
Organisatie en financiering
KOSTEN
Neem contact op met het WDH bureau, info@wdhmn.nl, en er wordt een op maat gemaakte offerte voor u opgesteld.
LOCATIE
In uw praktijk of online